søndag den 13. januar 2013

Weekend cupcakes

De sidste par dage har jeg haft en ustyrlig lyst til, at bage cupcakes, men med så meget arbejde i børnehaven, har der slet ikke været tid. Derfor blev fredag aften og lørdag formiddag sat af til det. Egentlig havde jeg kun planer om at bage en 10 stykker eller sådan noget, men da min mor hørte det, kom hun da lige i tanker om et møde hun skal til på mandag - og der kunne hun da egentlig godt bruge nogle kager.
Jeg indvilgede og bagte følgende kager; en slags med rabarber, hvid chokolade og mandler og en anden med mørk chokolade, nougat og marcipan. Begge var eksperimenter og jeg synes egentlig at resultatet blev helt okay.






Jeg beklager de halvdårlige billeder - jeg har ellers fået nyt kamera, så de burde jo være gode, men det skulle lige gå lidt for hurtigt i morges. Vi skulle nemlig til brunch hos min kusine og æsken på det sidste billede var en del af hendes gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar