søndag den 17. marts 2013

Studie-cupcakes

Her er så et lidt forsinket indlæg om fredagens kager:
Min studiegruppe og jeg mødte i fredags kl 10 for at skrive anatomiopgave. Planen var, at når vi havde kæmpet os igennem helvede (læs: anatomi) skulle vi lave lækker middag i form af brugere og have cupcakes til dessert. Jeg valgte at lave to slags cupcakes: en til at overleve anatomi og så en til dessert.

Overlevelses-cupcaken i form af virkelig lækker gulerodskage med flødeost frosting. Jeg må sige, at den kage, selvom den ser simpel ud, nok er en af mine bedste.

Dessert-cupcaken blev en strawberry daiquiri (og tænk hvor fin den havde været, hvis Danmark havde friske jordbær til at ligge på toppen!) som skuffede slemt idet den overhovedet ikke smagte af alt den rom jeg havde puttet i. Den smagte dog godt, omend det ikke var af strawberry daiquiri.
Fordi vi havde spist så store og lækre burgere til aftensmad, kunne vi ikke spise alle de kager jeg havde medbragt. Jeg tog derfor de resterende med på fredagsbar og solgt dem for fadøl og andet godt.

Kagerne stablet i min elskede transportkasse.



Jeg håber, at I har haft en ligeså godt weekend, som jeg har haft!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar