lørdag den 20. april 2013

Polekage

I får lige et enkelt billed af den kage, som jeg har lavet til en sød pige fra mit studie. Hun går til poledancing og derfor er der selvfølgelig en poledancer på kagen. Selve billedet er sukkerprint, som jeg for første gang har afprøvet. Jeg er rigtig glad for resultatet, især når man tager i betragtning, at denne kage var super hurtig at lave. Anyways, her er den, med chokoladebnde og hindbærmousse:




Siden sidst, som var i påsken, har jeg desuden formået:
- at blive solskoldet, især på næsen
- at gå for meget i byen
- at være til eksamen
- at forelske mig hovedkulds i killinger
- og ikke mindst at bage denne lækre brownie med hindbær og blåbær til mine søde studiekammerater:

(Billedet er ikke mit, men pænt snuppet fra nettet, da jeg ikke selv nåede at tage billeder)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar