torsdag den 13. september 2012

Daimmuffins

Som mange ved, er jeg igang med at tage kørekort. Vi er/var to piger, som har taget "lynkursus", hvilket har betydet at vi indimellem kun har været os og læreren til teoritimerne. Til en af disse medbragte jeg disse daimmuffins. Jeg lavede også nogle i hjerteforme til min kæreste - jeg er nemlig så romantisk, men dem fik jeg ikke taget billeder af. Jeg var egentlig slet ikke tilfreds med resultatet, hverken med udseendet eller smagen.. Anyways, her er de:



Jeg satser stærkt på at lave en omgang crunchy chokolade, som min kæreste elsker, her senere på aftenen. Efter det, ved jeg dog ikke hvor meget kage jeg kommer til at lave det næste stykke tid. Jeg har nemlig fået konstateret (siger man det?) irriteret tyktarm og skal derfor til at spise ultra-sundt og dermed ikke særlig meget kage.. Det betyder dog ikke at jeg ikke laver kager til andre, for det gør jeg selvfølgelig stadig!