fredag den 28. september 2012

Overraskelse

Nu er det vidst på tide, at jeg afslører hvad kuglerne i dette indlæg skulle bruges til.
Min søde mormor holdt i søndags fødselsdag, men jeg kunne ikke komme med da jeg skulle en tur til Kreta (mmmmh). Derfor besluttede jeg, at lave hende en kage som hun ikke måtte vide noget om før hun fik den overrakt. Fordi jeg skulle på ferie, var det ikke muligt at lave kagen lige op til fødselsdagen, som man jo normalt gør, når man laver kager. Jeg måtte tage alternaive metoder i brug og valgte at lave kagen helt færdig, smide den i fryseren og nervøst overlade resten til mine forældre. Efter hvad jeg har hørt, overlevede kagen dog og smagte godt på trods af fryseturen.
Det er jo skønt at vide nu, at det kan lade sig gøre, men nu ærgrer jeg mig lidt over at jeg måtte sige nej til TO bestillinger på grund af rejsen :(

Da jeg havde det gode kamera med på ferie, er billederne taget med et knapt så godt kamera og jeg undskylder derfor for den ringe kvalitet:




Jeg må sige, at jeg slet ikke synes at den kommer til sin ret på billederne.. Men for lige at sige lidt om selve kagen, så består den af lysebunde, hyldeblomstmousse og brombærmousse. Kuglerne som jeg rullede, er selvfølgelig bundkanten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar