søndag den 5. februar 2012

Juuuuul! - eller..

Jeg ved godt at det efterhånden er mere end en måned siden at det var jul, men I er simpelthen nødt til at få et indlæg om det alligevel.
Jeg tilbragte julen hos min onkel og tante sammen med deres to børn, min mormor og morfar og selvfølgelig mine forældre ogmin bror. Det var super hyggeligt og andledning af denne traditionsrige dag, havde jeg påtaget mig at lave noget konfekt. Jeg havde selvfølgelig skumle bagtanker med at påtage mig dette og i steder for traditionel konfekt, besluttede jeg at lave noget såkaldt "crunchy chokolade". Dette faldt dog i rigtig god jord hos min familie og aldrig har jeg set et fad "konfekt" blive tømt så hurtigt.

I får også lige et billede af vidunderet, som jeg dog ikke kan tage æren for - det er snuppet fra google..