fredag den 24. februar 2012

Til mig fra mig

Kan I huske dette indlæg?
Well, efter konstant at have snakket, og ikke mindst drømt, om denne udsøgte bageform, er jeg nu kommet til at bestille den. Hæ. Venter nu spændt på at den dukker op. Den er dog sendt fra USA, så der går nok et stykke tid.
Oprindeligt troede jeg jo ikke, at jeg rent faktisk havde råd til den, men da jeg får SU om en lille uges tid og den sommerhus-tur jeg havde planlagt med min kæreste ikke blev til noget, er der lige pludselig råd til ting som denne bageform.
Historien om den sommerhus-tur dér, skal I da også lige have nu vi er i gang.. Jeg havde længe gået med en lille drøm om at bortføre min søde kæreste til et lækkert sommerhus og for et par uger siden fandt jeg altså det perfekte sommerhus til formålet og besluttede at vi skulle afsted i slutningen af uge 7. Jeg valgte at fortælle min kæreste om planerne et par dage før vi tog afsted og sidste fredag sad vi så i en proppet bil og var glade og forventningsfulde. Glæden blev dog kort: da vi efter en times kørsel nåede huset var der ingen nøgle og ingen udlejer at komme i kontakt med. Vrede og skuffede måtte vi vende bilen og køre hele vejen hjem igen.
Jeg havde selvfølgelig betalt for sommerhuset og oven i købet lagt et depositum inden vi tog afsted. Disse penge har jeg endnu ikke modtaget, men jeg satser da stærkt på at de meget snart kommer.