onsdag den 16. maj 2012

Nye dimser og et lille smugkig

Som tidligere nævnt, er jeg jo igang med at lave en kage til min kusines 25 års fødselsdag. I den anledning manglede jeg et par ting og gik derfor amok i forskellige kagebutikker både fredag og søndag. Jeg har lige fået taget et par hurtige billeder af fangsten:

4 lækre forme samt en rød pulver farve og bogstaver (to sidste er også på nederste billede) fra Specialkøbmanden.


Sukkerperler, pulverfarve, stor tyl, lyseblå modelleringsværktøj, udstikker af fugle (fulgte gratis med..), mould til blomst,  diamantmønster, bogstaver og i baggrunden: skøn cupcake- eller kagetransportkasse. Tingene er fra forkellige steder bl.a Føtex, Anettes Favoriter og Din Kage.

Til sidst vil jeg lige give et lille smugkig til min kusines kage, nemlig nogle blomster som den skal pyntes med. Mh, spændende, spændende.

Blomster, lavet af fondant med hjælp fra ovenstående mould og pulverfarve.

Vil nu smutte i køkkenet og gå i gang med indholdet til førnævnte kage. Glæd jer!