fredag den 16. november 2012

100 cupcakes in the making og et strejf af modeblog

Puha. Jeg har bagt 100 muffins. Flere end 100, faktisk - bare for at være på den sikre side.
Egentlig har jeg snydt lidt; jeg bagte dem alle sammen i tirsdags og frøs dem ned, fordi jeg skulle på arbejde onsdag og torsdag. Her er jeg så fredag og har tøet den ene halvdel op igen og er igang med at lave flot, flot frosting til dem.


63 muffins er der faktisk, for at være helt præcis. Det er nu meget rart; så kan jeg vælge de grimme og små fra.

Og nu til det der strejf af modeblog:
Jeg har som sådan ikke noget imod modeblogs eller de her meget personlige blogs, og jeg læser faktisk et par stykker selv. Jeg har respekt for folk som tør skrive dem, men jeg ville aldrig kunne gøre det selv. Med frygt for, at bloggen altså bliver modeblog-agtig, er jeg nødt til at vise jer den fine, fine kjole jeg skal have på i morgen til min kusines 18 års, og som jeg købte igår.


Måske er den i virkeligheden lige fin nok til en 18 års, men jeg er altså nødt til at have den på alligevel..

Med al denne snak om blogs, 18 års og kager, vil jeg da lige linke til netop min kusines blog, som jeg synes er et besøg værd: http://fusagernekommer.blogspot.dk/ (jeg har nærmest ingen læsere - men jer der alligevel er der, skulle altså tage og besøge den)

Ønsk mig held og lykke med alle de kager!

2 kommentarer:

  1. Du bliver jo toplækker i den kjole!! Mmh og glæder mig til at smage en cupcake :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tak! Så er den jo godkendt :D Jeg glæder mig til at se hvad du skal have på man!
      Det er godt, jeg er rimelig sikker på at de er gode - det siger Jesper i hvertfald.

      Slet