søndag den 4. november 2012

En æske kærlighed

Se lige min poetiske overskrift - meget fint, ikke?
Jeg brugte det meste af sidste uge, på at være syg med feber, snotnæse og hoste. Fredag var jeg mere eller mindre frisk igen, og godt træt af at ligge på sofaen, så jeg besluttede at bage nogle cupcakes til min søde kæreste. De er godt nok lyserøde, og det samme er de fine æsker, men jeg tror han overlevede dette faktum. Fra hvad jeg ved, var han rimelig godt tilfreds med smagen :D Selve kagen er chokoladekage og frostingen er med hindbær (og lidt for meget lyserød farve..)




Når nu jeg skulle igang med at bage, var det selvfølgelig ikke nok for mig bare at bage seks stykker, så det blev til lige omkring 20. Seks blev som sagt brugt til min kæreste, otte gik til min mor, far og lillebror og de resterende seks forærede jeg til min venindes venindes søster, som lavede denne super flotte henna tatovering på mig:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar