tirsdag den 13. november 2012

November = kage?

Pludselig har jeg fået en hel masse henvendelser og bestillinger vedrørende alverdens kager. Men selvfølgelig, ligger de alle sammen i tidsrummet 17. november-24. november, hvilket gør det umuligt at nå dem alle. Ak ja, så jeg har måtte sige nej - en ting jeg ellers sjældent gør i forbindelse med kage..
Nå, men første bestilling er altså til den 17., dvs om 4 dage og jeg skal igang i dag - et indlæg kommer om det senere. Som prøve på netop denne bestilling, og fordi jeg selv har fødselsdag d. 19, måtte jeg lige prøve et par opskrifter af. Resultat blev således, og (forhåbentlig) nydt af hele min familie, som i lørdags var inviteret i anledning af min kommende fødselsdag:


Namnam. De brune er sjovt nok chokolademuffins med appelsin og frostingen er også med appelsin. De lyse er vaniljemuffins med chokolade stykker og brombærfrosting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar